sobota, 14 stycznia 2012

maska wygładzająco-nawilżająca;)

Cześć, dzisiaj chciałam wam przedstawić moje ostatnie odkrycie co do masek, jest to maska w połowie domowej roboty, w połowie, ponieważ mieszam też maski kupne, a więc tak
do miski daję :
-4/5 łyżeczek miodu
-ok. 20 kropel oleju(dzisiaj akurat trochę vatiki i trochę oleju z pachnotki)
-ok. 15 kropel keratyny
-2 łyżeczki maski vatika

dla zagęszczenia dodaję 2 łyżeczki maski, która niezbyt mi odpowiada, w tym wypadku joanna naturia len i rumianek.
Do wymieszaniu maska wygląda tak:
Maskę nakładam na zwilżone włosy, na to czepek i czapka, trzymam ok. dwóch godzin, po czym myję szamponem alterra i na 30 min. daję jakąś lekką  maskę/odzywkę d/s. 
Po wyschnięciu włosy są miękkie, błyszczące, nawilżone, wygładzone, w sumie nie idzie tego opisać, trzeba spróbować. Należy też dodać, że jest to jedyna maska, która w miarę radzi sobie z moją spodnią warstwą, która jest bardzo zniszczona, sztywna, powyginana..:(
Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu spodnia warstwa będzie taka jak wierzchnia..<marzenie>

A teraz niespodzianka, moje włosy sprzed dwóch dni:


A teraz lecę zwilżyć włosy i nałożyć maskę, zmyję ją dopiero jutro rano.
Buziaki;*


8 komentarzy:

  1. Spróbuj dalej narzekać, że masz zniszczone włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włoski! a tą papkę zrobię w przyszłości, dzięki :*
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ladnie Ci blyszcza wloski :)
    tez robie maseczke z miodku na wloski ale troche inna bo z miodu, pylku kwiatowego i oliwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. pylek kupuje w sklepie z ekologiczna zywnoscia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, zdrowa, błyszcząca tafla włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :P ja też używam olejku vatiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow piękne masz te włosy:) dziś robię maseczke z miodem :D obserwuję! :) przydadzą się porady dotyczacące pielęgnacji włosów- ostatnio mam obsesję :P zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń